Det är varmt, så allt passar bra mitt i natten nu

Valborg firades hos Jocke med halva Adelsö, det blev fyllesvin och föluppfödning på landet/ladan/Uppsala. Vi badade, bastade, dansade osv - riktigt nice. Helgen kom och jag var ledig, superskönt. I fredags blev det krogen med Lotta, Issan mfl på TGI stureplan och som senare slutade med Entourage. Jag var nykter, så bilen kom med hem och vi hann med två färjan. På lördagkväll så grillade vi hos Simon och därefter åkte vi på fest hos Mattias. Det är varmt, så fyrhjulingen passar bra mitt i natten nu
 
På söndagen så solade jag och drog därefter till Julia på Svartsjö. Solade, hoppade studsmatta och grillade. Då Simon slängt i båten så åkte jag hem och vi åkte ut och fiskade. Jag fastnade med fingret i kroken och båten läckte in. Vi blev ute på sjön i tio minuter men jag hann röka två cigg och få i mig en bira. Sen var Simon fett romantisk(?) hehehe som gjorde i ordning räkor och chokladbollar när vi kom hem
 
Idag PW 50 min. Nu. Jobb. 
Jennifer
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0