vita vågor

Min present ligger och vilar på nattygsbordet. Fan jag kan inte lista ut vad det är. Fast det vill jag inte heller, det är kul att inte ha någon aning. Fast jag har en aning.. jag vet vad jag får. 
 
Den 8 juni blir jag tjugo. Rätt ballt och jag har vuxit, dock inte på längden tyvärr.........
Rockabilly festen på Pannrummet i helgen var allt och jävligt rolig. Jag trivs på landet och jag cyklar vart jag än ska just nu. Simon har fyllt år, då körde vi Grönan. Jag har druckit världens godaste drink och imorn kommer Linn och Lisa. Vi kör på hemmakväll, tunna, hälsokväll och sen plocka svamp. Kan man plocka svamp nu förresten? Annars så plockar vi kottar
 
hej
 
snacka om att jag saknar vågor och vatten, utomlands!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0