Klättring

Har jobbat hela helgen men mellan raderna så har jag festat till det lite halvt hemma hos mig med Lisa Linn och Simon och alla på fredagen och på lördagen åt jag middag hos Rasmus som sedan avslutades med sängen för min del. 
     Det viktigaste blev äntligen bokat. Hotell i Halmstad nästa helg plus Ullared på det. Jag är sjukt taggad!!! Sen lyckades vi även hyra in oss i Marias stuga i Vemdalen så i Januari blir det backen för hela slanten.
 
Idag på min lediga dag så har jag och Lotta gjort kursen i klättring. Det är så jävla kul! Just nu sitter jag och käkar världens godaste pasta i Sickla. Jag ser ljust på framtiden och jag överväger om jag inte ska klippa page idag, när jag ändå är i stan liksom! Om jag vågar klättra på fjortonmetershöjder så vågar jag nog klippa av mig halva barret
 
 
 
Snart jul /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0