söndag

Dagarna går snabbt. Tiden finns inte riktigt till att skriva, även om jag vill. Men nu sitter jag här. Trött efter gårdagen och dagens fotande. Simon och grabbarna tog en sväng till sandtaget på ön och åkte cross och dem ville ha fotografen med sig. Så jag fotade.
 
Uppdatering;
Igår var det fest på Adelsö, jag hade riktigt kul! Jobbade dagen på lördag och umgicks med Julia och Andrea kvällen innan. Kollade lite hästar och jag garvar alltid som bäst med er. Jag har köpt en Volvo 740, min femte bil, hehe. Och så håller jag på att måla och slipa möbler för fullt nu. Det är kul. Gillar livet, tänker inte så mycket, vet inte om det är tråkigt eller inte. Men jag lever mer simpelt än någonsin nu. Tror att det underlättar för omgivningen, även om jag gillar att drömma mig bort och leva i tid och otid. J
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0