Vi drar till fjällen..

Har jobbat mycket i veckan och hela helgen. Ändå så har jag lyckats komma igång på riktigt med träningen. Som jag väntat, som jag dragit ut på det. Sprang för första gången 5km på mer än sex månader, pinsamt nog. Trots det så gick det bra och jag är mer taggad än någonsin nu. Körde boxning med Julle och morsan i fredags och på tisdag är det aerobic. 
 
Bordet är klart. Kollar tapeter och sista inredningsdetaljer för fullt. Först Vemdalen med mina bästa och sen dagen efter söndag så är det inflytt. Jag längtar sjukt. Kan inte förstå att jag äntligen flyttar, bor självständigt - något som jag önskat sen sjuan då min familj har adhd osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0