Vinterland

Helgen har gått snabbt, som vanligt när man är ledig. På fredagen tog jag och simon det lugnt hemma hos mig och sen på lördagen åkte vi iväg på dagen och fixade lite med möbler och bilar. Är snart klar med målningen av mitt köksbord förresten, känns skönt. På kvällen på lördagen kom Greta och Julia till följd av Simon, Gurra och Rasmus. Vi drack till musik och badade badtunna. Hade skitkul
 
Vintern är här nu, på riktigt. Har nyss gått ut en långpromenad med vovven kring vattnet. Jag blir glad av solen och snön. Snart Vemdalen, snart flyttar vi. Den 3 februari.
Och igår såg jag sex älgar på Adelsö, hehe ballt!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Så fina!

2014-01-13 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0